0
Нямате добавени продукти (количката е празна).

КАК НЯКОИ ХРАНИ ПОМАГАТ НА ВАШИТЕ ЗЪБИ И ВЕНЦИ ДА БЪДАТ ЗДРАВИ?

Публикувано на януари 8, 2018 Шаблон

 

Храни богати на калций и фосфор

Зъбния емайл е, е най-твърдото и най-високо минерализираното вещество в човешкото тяло. Различни кисели храни и напитки могат да причинят ерозия на емайла. Така че, за да заздравите зъбите си, трябва да засилите приемането на някои минерали и да се опитате да възстановите това, което сте загубили. Основните герои тук са калций и фосфор. Тези елементи са градивните елементи на емайла и консумирането на храни, богати на тези вещества е от високо значение, ако искате да запазите здрави и силни вашите зъби.

Най-добрите източници на калций – кисело мляко, сирене (твърдо, зряло), морски дарове, мляко (нискомаслено), тофу, бадеми

Най-добрите източници на фосфор – тиквени семки, риба, бразилски орехи, червено месо, яйца, тофу

lacteos

Храни богати на витамин D

Витамин D е от решаващо значение за цялостното ви здраве, но това е наистина важно, ако искате да имате здрави зъби. Основната причина е, че помага на тялото ви да абсорбира калция по-добре.

  • Най-добри източници: слънчева светлина (не можете да ядете слънчева светлина, но тя все още е най-добрият естествен източник на витамин D), риба, яйчен жълтък, рибено маслоimg-pescado

Храни богати на витамин С

Витамин С е мощен! Той укрепва кръвоносните съдове и намалява възпалителните процеси, което може да помогне на вашите венци да останат здрави. Витамин С е необходим и за производството на колаген, основен протеин, който ни помага да се борим с пародонтозата. Без витамин C, венците станат по-чувствителни и по-податливи на бактериите, причиняващи пародонтоза.

  • Най-добри източници: чушки, портокали, киви, ягоди, броколи, зеле

brocoli

Храни богат на антиоксиданти

Когато става въпрос за ползи за здравето ни, антиоксидантите заемат почти статут на знаменитост. Антиоксидантите се борят с бактериите, които причиняват възпаление и пародонтоза. Помогат ни да защитим венците си и други тъкани от различни бактериални инфекции.

  • Най-добри източници: ябълки, ягоди, грозде, стафиди, ядки, фасул

manzanas5

Храни съдържащи пробиотици

Когато става дума за бактерии в тялото ни, можем да разглеждаме два вида – добри и лоши бактерии. Пробиотиците са някои от най-добрите. Тук са необходими още изследвания, но вече има някои доказателства, че пробиотиците могат да помогнат за намаляване на плака и заздравяване на венците.

  • Най-добри източници: кисело мляко, кисело зеле, комбуча, мисо и други ферментирали храни

55555

Храни богати на антоцианини, аргинин и полифеноли

Има много други елементи, които биха могли да бъдат от полза за здравето на устната кухина. Необходими са още изследвания, но някои от най-обещаващите са антоцианини (мощен антиоксидант, които би могъл да попречи на зaдържането на плака върху зъбите и в борбата с рака на устната кухина), аргинин (важна аминокиселина, която може да наруши образуването на плака и намаляват шансовете за образуване на кухини) и полифеноли (които могат да забавят развитието на бактериите, които водят до образуване на плака и предотвратяват заболяването на венците, образуване на кариеси и лош дъх).

  • Най-добрите източници (антоциани) – горски плодове, грозде, череши, сливи, патладжан

  • Най-добрите източници (аргинин) – месо, соя, ядки

  • Най-добрите източници (полифеноли) – чай (черен и зелен), плодове, ленено семе, какао

lleganslascerezas

УЧИЛИЩЕ ЗА БЯЛА УСМИВКА

Искате да имате ослепителна усмивка, но не знаете как да я постигнете и да се грижите за нея? Абонирайте се и ние ще ви изпращаме най-добрите съвети за вашата орална хигиена.

Безплатна доставка над 49лв.
Методи за разплащане
100% гаранция за връщане на парите
Доставка
Всички продукти се доставят до 48 часа. Ако направите поръчка до 15 часа, ние ще ви я доставим на следващия ден.